środa, 29 kwietnia 2015

Lodziarnie - Pingwinek

Dzisiaj kolejna lodziarnia przed nami... Musimy się przenieść w inną dzielnicę Krakowa, dla jednych koniec świata, dla drugich mała ojczyzna, czyli NOWA HUTA. W tej dzielnicy na osiedlu Hutniczym znajduje się Cukiernia Pingwinek, gdzie również sprzedają lody.


Aktualnie można się tam dostać jadąc autobusem(nr 132, 139, 142, 153, 163, 174, 193, 501, 572, 123) wysiadając na przystanku STRUGA.




Smaków jest sporo... ;)
Co ważne lody nie są sprzedawane na gałki tylko na porcje. Mała porcja kosztuje 3,90 i wygląda tak jak na zdjęciu poniżej.





 Istnieje możliwość zmiksowania wszystkich smaków lub cieszenia się jednym wybranym. Ja skusiłam się na więcej smaków i nie żałuję, chociaż pod koniec swoją porcję lodów musiałam odstąpić, bo już nie byłam w stanie ich w siebie zmieścić.

Co do samego smaku lodów, to nie jest on intensywnie mleczny, ale można wśród proponowanych smaków znaleźć swojego faworyta.
Ta cukiernia sprzedająca lody, może być świetnym przystankiem dla tych, którzy po raz pierwszy mają zamiar wybrać się do Nowej Huty i zwiedzać takie miejsca jak Kombinat czy Plac Centralny. Dla stałych bywalców jest to miły przystanek w drodze z Kościoła do domu.

Myślę, że porcja lodów w słoneczne popołudnie w Nowej Hucie, może być świetnym pomysłem na spędzenie niedzieli.







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witam Cię na moim blogu ! Dziękuje bardzo za każdy komentarz. :) Piszcie śmiało co myślicie i co uważacie ! :) Pozdrawiam Liwka