środa, 6 maja 2015

Lodziarnie - Donizetti

W tym tygodniu nie raz a nawet kilka razy odwiedziłam lodziarnie Donizetti, bo po prostu się zakochałam... w smaku, w propozycjach smakowych i w zapachu gofrów ze środka lokalu. Tak gofrów, bo można się też skusić na shake'a, kawę, naleśniki, czekoladę oraz LODY. Lody, które są robione według włoskiej receptury. Dlatego też uznałam to miejsce za punkt obowiązkowy na mojej liście lodziarni.


Lokal znajduje się na ul. św. Marka, więc dosłownie dwa kroki od rynku.


Lody są za każdym razem wielką niespodzianką, ponieważ smaki się zmieniają. Ja na przykład zakochałam się ostatnio w sorbecie Moscato i pech chciał, że ostatnio ich nie było, ale nic straconego, ponieważ spróbowałam innych, które okazały się równie dobre.


Po lewej sorbet moscato oraz caramello mou, czyli krówka. Po prawej sorbet pomarańczowy (mniam!) i lody o smaku Amaretto.



Cena za gałkę nakładaną szpatułką nie jest wygórowana - 3 zł... Oczywiście u mnie jedna gałka nie wchodziła w grę, koniecznie musiałam wziąć dwie ;)



Oprócz lodów w wafelku można się skusić również na lody na patyku w kształcie serduszek.


 Wszystkim, którzy mieli kiedyś okazję spróbować lodów we Włoszech polecam to miejsce, aby przypomnieć sobie smak wspomnień cudownych wakacji :) A osoby, które nie były koniecznie muszą się przekonać jakie to jest dobreeee !






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witam Cię na moim blogu ! Dziękuje bardzo za każdy komentarz. :) Piszcie śmiało co myślicie i co uważacie ! :) Pozdrawiam Liwka