wtorek, 20 października 2015

Kolejny Rose Cake

Tak wiem, dawno mnie tu nie było... właściwie to można powiedzieć, że bardzooo dawno. Ten okres jednak nie był totalnym lenistwem. Powstało wiele pysznych ciast, ciasteczek i tortów, ale przyznaję się bez bicia, że zabrakło czasu, motywacji i chęci do publikowania postów. Można powiedzieć, że ten mój blogowy urlop dał mi do myślenia... Nie piekłam dla bloga, dla notek, dla zdjęć. Piekłam dla siebie... nie przejmując się tym czy ciasto wyjdzie czy nie (nie robiłam mu zdjęć) :) Dlatego dzisiaj pojawi się tylko jedno zdjęcie, które zrobiłam kiedy powstawał tort na 22 urodziny mojej przyjaciółki.
Jeśli chcecie dowiedzieć się w jaki sposób wykonałam tort, niżej podaję link do mojego wpisu z lutego, która krok po kroku przedstawia jak zrobić takie cudo. Bo osobiście uważam, że ten tort jest idealny dla każdej damy w każdym wieku :)

Tort w środku ma masę mascarpone + śmietanka i dżem porzeczkowy własnej roboty :)

Nie obiecuję, że wpisy będą pojawiały się częściej,... praca licencjacka czeka, ale mam nadzieję, że od czasu do czasu pokażę Wam jakieś nowości.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witam Cię na moim blogu ! Dziękuje bardzo za każdy komentarz. :) Piszcie śmiało co myślicie i co uważacie ! :) Pozdrawiam Liwka