wtorek, 24 czerwca 2014

Biszkopt z truskawkami

Podczas długiego weekendu trzeba było wykorzystać odrobinę wolnego czasu i upiec jakieś ciasto do kawki. Padło na mój hit sezonu : truskawkę, której mam pod dostatkiem z uwagi na moją małą, ale jak dla mnie wystarczającą uprawę.
Wszyscy zagłosowali na biszkopt z masą z serka mascarpone i śmietanki z truskawkami zarówno w środku jak i na zewnątrz. Popatrzcie na rezultaty. Było pysznie !
Przepis na biszkopt znajdziecie TUTAJ
Zdjęcia moich zbiorów :)


A teraz sam deser :) 



Obiecuję, że za niedługo pojawią się też przepisy z innymi owocami. Przecież nie tylko truskawki są na świecie :) Jak stali bywalcy pewnie zauważyli zmienił się też wygląd bloga... Wszystko dzięki zaangażowniu Mojego Chłopaka, na codzień malarz artysta więcej jego prac TUTAJ



1 komentarz:

Witam Cię na moim blogu ! Dziękuje bardzo za każdy komentarz. :) Piszcie śmiało co myślicie i co uważacie ! :) Pozdrawiam Liwka