piątek, 28 marca 2014

Liebster Blog Award

Dotarło w końcu do mnie :P Nominowała mnie blogerka, której stronę znajdziecie TU.
Dziękuję bardzo za nominację !

ZASADY

’Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za ,,dobrze wykonaną robotę’’. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który cię nominował.’’

A oto moje odpowiedzi na pytania :)

1. Skąd pomysł na założenie bloga ?

Wpadłam na ten pomysł stosunkowo niedawno. Kocham piec, a pomyślałam, że skoro tyle ludzi chwali się swoimi wypiekami, to czemu ja miałabym nie otrzymać opinii od czytelników, którzy mnie nie znają. Zazwyczaj rodzina i bliscy chwalą ciasta, a ja potrzebuję opinii kogoś z zewnątrz. 

2. Co lub kto stanowi Twoją największą inspirację ?

Głównie programy kulinarne i miliony zdjęć, które przeglądam w internecie.

3. Skąd bierzesz pomysły na nowe przepisy ? 

Zazwyczaj jest to miks tego co zobaczyłam w gazecie, tego co przeczytałam na jakimś blogu lub tego co wyczytałam w książce.

4. Czy chcesz by blogowanie stało się Twoim sposobem na życie, czy to raczej coś w rodzaju czasoumilacza ?

Na chwilę obecną raczej czasoumilacz, za mało jeszcze wiem i za mało mam doświadczenia, żeby myśleć o tym jako sposobie na życie.

5. Który blog najczęściej odwiedzasz ? 

Ciężko stwierdzić, ale te dwa najczęściej odwiedzane to : http://www.mojewypieki.com/   i  http://whiteplate.blogspot.com/

6. Co najbardziej Cię wkurza w naszej rodzimej blogosferze ? 

Sama nie wiem, jako "Świeżak" chyba jeszcze nic mnie tak bardzooo nie denerwuje. Oprócz tego, że mam za mało zdolności graficznych i mój blog pod względem szaty graficznej nie wygląda tak, jak to sobie wymarzyłam.

7. A co uważasz za fajną sprawę ?

Najfajniejsze jest to, że każdy się może pokazać, wypowiedzieć, pochwalić nie zależnie od tego kim jest, co robi, gdzie pracuje/uczy się itd.

8. W jaki sposób promujesz swojego bloga ? 

Głównie na fb, wśród znajomych drogą pantoflową, ale również jak widać na stronie jestem zapisana do portali dotyczących gotowania (np. Durszlak czy Mikser).

9. Czy są firmy, z którymi nie wejdziesz nigdy do współpracy, czy raczej nie ma to wielkiego znaczenia ? 

Wydaje mi się, że na chwilę obecną nie ma takiej firmy. Chociaż obowiązkowo musiałaby być to firma związana z przedmiotami służącymi do tworzenia słodkości, nic innego nie wchodzi w grę.

10. Twój ulubiony serwis związany z blogosferą ?

Durszlak

11. Dokończ zdanie za 10 lat będę...

Italianistką, Mamą, kochającą piec po godzinach dla swoich dzieci... Amatorką robiącą torty na zamówienie, dla znajomych.

NOMINOWANI :


A oto pytania dla Was :

1. Skąd się wzięła w Waszym życiu taka pasja jak gotowanie/pieczenie ?
2. Jak dużo pieczecie ?
3. Jakie jest Wasze kulinarne/cukiernicze marzenie ?
4. Skąd jesteście ?
5. Jesteście amatorami, a może skończyliście szkołę gastronomiczną/cukierniczą ? Opowiedzcie o swoim doświadczeniu  :)
6. Czy w Waszym mieście jest szansa na rozwój zdolności ? To znaczy czy są organizowane kursy itd.
7. Wasze ulubione danie/deser ?
8. Kto najczęściej zjada Wasze dzieła ?
9. Wasza inspiracja to kto lub co ?
10. Wasz ulubiony składnik w kuchni ?
11. Chciałbym/Chciałabym ... ?

I to wszystko na dziś ! 









3 komentarze:

  1. Moja Droga, bardzo mi miło, że zostałam przez Ciebie dostrzeżona i nominowana! Chyba mogę to uznać za swój pierwszy, blogowy sukcesik ;)
    Dziękuję !

    Na pewno poczynię kroki ku kontynuacji inicjatywy!

    Pozdrawiam smacznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo i czekam na informacje. Pozdrawiam mocno !

      Usuń
  2. fajne odpowiedzi, dzięki wielkie :)

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię na moim blogu ! Dziękuje bardzo za każdy komentarz. :) Piszcie śmiało co myślicie i co uważacie ! :) Pozdrawiam Liwka