wtorek, 1 kwietnia 2014

Warsztaty babeczkowe II stopnia




Witajcie !!! Dzisiaj przedstawię Wam jak bawiłam się na warsztatach dekorowania II stopnia, które są organizowane przez Akademię Beetlebits a poprowadzone przez cudowną  Anię Black Cherry Sweets !
Tematyka zajęć dotyczyła pasteli, kolorów i bawienia się barwami :)

Na początek zajęłyśmy się barwieniem pianek. Nadając im piękne pastelowe kolory.




Z czasem było jeszcze bardziej kolorowo, kreatywnie i pozytywnie.


A tu już sesja babeczek po powrocie do domu. 
Wiosenne, Wielkanocne gniazdko z jajkami, które w moim wydaniu wyszły trochę bardziej egzotyczne.





Najlepsze podsumowanie warsztatów ? 
Historia przystankowa z życia wzięta. Stoją dwie starsze Panie na przystanku. Podchodzę do rozkładu jazdy, aby sprawdzić ile muszę wyczekiwać na tramwaj (była sobota, a wiadomo jak wtedy jeżdżą). Sprawdzając godzinę, kątem oka widzę, że ktoś przygląda się skrupulatnie mojemu opakowaniu z babeczkami i puszcza oko do osoby siedzącej obok. Po paru sekundach, dotychczas udając, że nic nie zauważam, popatrzyłam na tego ktosia. Była to jedna ze starszych Pań, która puszczała znaki drugiej, aby ta też popatrzyła przez okienko mojego opakowania. Na twarzy starszej Pani pojawił się wielki uśmiech i lekkie speszenie. Ja odwzajemniłam uśmiech i ponownie popatrzyłam na rozkład. Jednak starsza Pani nie dawała za wygraną, postanowiła drążyć temat.

-Gdzie Pani kupiła takie piękne babeczki ? - zapytała starsza Pani
-Udekorowałam je na warsztatach babeczkowych - odpowiedziałam
- Naprawdę ?! No proszę, bardzo ładnie Pani to wyszło - odparła staruszka
Dziękując odeszłam, ponieważ nadjechał mój tramwaj do domu. Ta sytuacja sprawiła, że do końca dnia uśmiech nie znikał mi z twarzy.

Naprawdę warto !!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witam Cię na moim blogu ! Dziękuje bardzo za każdy komentarz. :) Piszcie śmiało co myślicie i co uważacie ! :) Pozdrawiam Liwka